کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9182 | مشاهده و دانلود: 739178215 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/23 | اعضاء: 316609 | نظرات: 37899
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دلایل ظاهر فوق العاده موشک Space X

به گزارش سافت گذر، اگرچه خودِ الون ماسک در شبکه‌های اجتماعی حضور قدرتمندی ندارد ولی به خاطر پرتاب موفقیت‌آمیز موشک Space X که رخ داد، بر اساس توییت‌های کاربرانی که در محدوده پرتاب آن حضور داشتند، ویدیو و تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهد عدم حضور الون ماسک در شبکه‌های اجتماعی نیز نمی‌تواند او را از موفقیت باز دارد.

موشک ایالات متحده Space X

پرتاب این موشک از پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ انجام شد که در 158 مایلی جنوب لس‌آنجلس قرار دارد. موشک فالکون 9 شرکت Space X در ساعت 19:21 پرتاب شد و کمتر از 8 دقیقه بعد، رادار شناسایی مربوطه را به عنوان بخشی از برنامه موشکی آرژانتین در جو کره زمین قرار داد.

این برای نخستین بار رخ می‌دهد که Space X یکی از تقویت کننده‌های خود را در سواحل غربی فرود می‌آورد و به طور کلی این 30مین فرود یک تقویت کننده می‌باشد.

موشک ایالات متحده Space X

متن یکی از توییت‌هایی که منتشر شده را مشاهده می‌کنید:«« پرتاب موشک فالکون 9 از مرکز لس‌آنجلس به صورت تایم لپس»».

مهمترین دلیلی که مردم در مورد این موشک صحبت می‌کنند، نورپردازی هنگام پرتاب آن در آسمان لس‌آنجلس می‌باشد. این نورپردازی از هر نظر فوق‌العاده بود به طوری که مردم ایالت آریزونا نیز توانسته بودند از فاصله بسیار دور آسمان را مشاهده کنند که توسط ابرهای آبی و سفید روشن می‌شود.

موشک ایالات متحده Space X

نمایش حیرت‌انگیز این موشک به خاطر قدرت تخلیه آن بود و سبب شد در جو کره زمین کریستال‌هایی از یخ ایجاد شود. این کریستال‌ها در مراحل بعد، توسط نور خورشید می‌درخشیدند و رنگ‌های درخشانی را به وجود می‌آوردند که سبب روشن شدن آسمان تاریک لس‌آنجلس می‌شدند. ممکن است توضیح دادن در مورد چگونگی رخ دادن این اتفاق آسان باشد ولی آنطور که مردم از آن تعریف می‌کنند، حکایت از یک سری اتفاقات پیچیده در حال انجام می‌دهند.

جاکویین بالدوین در توییتر خود نوشت:«« این پرتاب عالی بود. پرتاب موشک Space X از پایگاه وندنبرگ فوق‌العاده بود. من توانستم تصاویر و ویدیویی تهیه کنم. ضمن اینکه در مرحله دوم پرتاب، ابرها به شکل زیبایی در حال چرخش بودند. واقعاً نمایش حیرت‌انگیزی را شاهد بودیم»».

موشک ایالات متحده Space X

شهردار لس‌آنجلس توییت کرد:«« آنچه که شما مشاهده می‌کنید، اولین پرتاب و فرود موشک فالکون 9 شرکت Space X می‌باشد که در سواحل غربی انجام شد. این موشک ساعت 7:21 شب از پایگاه نیروی هوایی وندنبرگ پرتاب و به سلامت در کره زمین فرود آمد»».

یک فیلمبردار به نام رایان چیلینسکی می‌گوید:«« پرتاب موشک تولیدی Space X یکی از زیباترین چیزهایی بوده که تابحال دیده بودم. زیبایی این تصاویر نمی‌توانند مرا قانع کنند که من خودم توسط دوربینم آنها را ثبت کرده‌ام»».

آن دسته از افرادی که اخبار مربوط به پرتاب این موشک را ندیده بودند شاید متوجه اخبار این‌چنینی نشوند ولی می‌توانند با کمک شبکه‌های اجتماعی کمی اطلاعات جمع‌آوری نمایند.

موشک ایالات متحده Space X

یکی از تولیدکنندگان کارتون در ایالات متحده واکنش جالبی به پرتاب این موشک داشت و در کنار عکسی که توسط دوربین گوشی خودش گرفته بود، نوشت:«« این تعریف علم است»».


منبع: digitaltrends.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 43015 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/07/17 تعداد مشاهده: 1689
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر